Klánháború és Euro Truck Simulator

Mostantól az oldalam nem csak az Euro Truck Simulatorral fog foglalkozni hanem több játékkal is!!!Mint pl.: Call of Duty 4,Call of Duty 2,German Truck Simulator.


Battlefield Bad Company 2


97662_3.jpg

 Bad Company olyan, mint a piszkos tizenkettő. A különítmény tagjai lehetetlen küldetések során bevethető katonák, akik annak is örülhetnek, ha az életfogytig tartó fogdai tartózkodás helyett  halálos tűzpárbajban találják magukat. Az év egyik legjobban várt lövöldözős játékát készítő svéd fejlesztőcsapat által elképzelt közeljövőben újra dúl a háború, amelyben többek közt az orosz és amerikai csapatok küzdenek egymás ellen.


Az első Bad Company játékban a piszkos négyes félig, vagy inkább teljesen lökött tagjai egy titkos aranykészletre bukkantak, és rögtön megragadták a lehetőséget, hogy megszegjék a fegyveres szervezet összes létező szabályát. A csapat természetesen elindult a kincsért, hogy a Kelly hőseinek és a Sivatagi cápáknak a szereplőihez hasonlóan valami rendkívül értékes szuvenírrel térjen haza. A folytatásban a négyes letudja az utolsó küldetést, és már a leszerelésre készülnek, ekkor azonban kiderül, hogy egy valóban legutolsó, de az eddigieknél sokkal komolyabb misszió vár a társaságra.

A négy főhős leszerelés helyett kénytelen körbeutazni a világot. A pörgős akciójelenetek hátteréül a legkülönfélébb országok szolgálnak. A játékosoknak többek közt hófedte hegycsúcsokon és dél-amerikai dzsungelekben is bizonyítani kell a rátermettségüket. A játékmenet teljesen olyan, mint bármelyik háborús lövöldében, a katona fedezéktől-fedezékig haladva próbál meg minél jobb pozícióba kerülni, hogy aztán a rendelkezésre álló rengeteg fegyver közül a megfelelőt kiválasztva végezzen az ellenséges katonákkal, járművestől vagy anélkül.


Negyven fajta fegyver közül választhat a játékos


20100214battlefie2.jpg

A kocsikat nem csak szétlőni lehet, a Bad Company 2-ben számtalan különféle páncélozott, felfegyverzett, esetleg teljesen hétköznapi járgányt próbálhatnak ki a játékosok. A pályák felépítése lehetővé teszi, hogy afeladatok egy részét különböző módokon is teljesíteni lehessen. Az alternatív útvonalakat kihasználva a játékos - a mesterséges intelligencia által vezérelt - csapattagoktól elszakadva oldalba vagy hátba tudja támadni az ellenséges egységeket. Ennek ellenére a játék mégsem biztosít olyan szabadságot, mint amit a sandbox jellegű címektől (Crysis, Far Cry 2, Grand Theft Auto) megszokhattak a gamerek, a hangsúly inkább azon lehetett, hogy a játékosok ne érezzék azt, hogy már megint különféle pályáknak álcázott szűk alagútban kelljen megint előre haladni.



Ami törhető, az össze is törik



A Bad Company egyik fontos újítása a Destruction rendszer bevezetése volt, ennek újabb verzióját támogatja a folytatás. A háborús lövöldözős játékok sajátossága, hogy a játékosok kénytelenek valami fedezék után nézni, amikor beindul a tűzpárbaj. A lövöldözős játékok többségében teljesen mindegy, hogy a játékosok hova bújnak el, egy sima faláda pont olyan jól használható általában, mint egy betonfal.

A Bad Company-ban felhasznált rendszer azonban garantálja, hogy a megszokott taktikákkal semmit sem érnek a játékosok. Minden fedezék, objektum, fal szétlőhető, legfeljebb erősebb fegyvert kell használni a romboláshoz. Jellemző pillanat, amikor a játékos egy házba húzódik, és egy ablak alatt lapulva próbálja megvárni, hogy elfogyjon az ellenfél lőszere, ám ekkor az őt védő fal nagy része eltűnik, és ha ez nem lenne elég, a robbanás nyomán felkavarodott törmelék, por a látási viszonyokat is minimálisra redukálja. Az elhalálozás szinte garantált az ilyen esetekben, jelezve, hogy hatásosabb taktikákat kell kidolgozni.




Még a tank is megadja magát, ha megfelelő fegyverrel lövik

20100214battlefie1.jpg

Persze a különböző gránát-, és rakétavetőket nem csupán az ellenfelek használhatják. A játékos is képes kifüstölni a gonosztevőket a szilárdnak tűnő betonfalak mögül is. Ez a falbontósdi garantálja, hogy a szimpla lövöldözés is színesebb, izgalmasabb játékélményt nyújtson. Mindez ráadásul a többjátékos módokban is ugyanúgy jelen van, így az online küzdelmekben résztvevő gamerek is kénytelenek megtanulni az új taktikákat. Az egyjátékos kampány egyébként tizenhárom, egyenként nagyjából egy órányi játékidőt garantáló küldetést tartalmaz. Ez talán kevésnek tűnhet, de a hasonló, pörgős, filmszerű akciókra kihegyezett címekre inkább a rövid játékidő a jellemző, a több mint egymilliárd dollárt termelő Modern Warfare 2 például hat-nyolc óra alatt játszható végig.





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 14
Tegnapi: 6
Heti: 20
Havi: 64
Össz.: 211 424

Látogatottság növelés
Oldal: Battlefield Bad Company 2
Klánháború és Euro Truck Simulator - © 2008 - 2025 - klanhaboruesets.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »